عصر خودرو

در بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استارتاپی کشور انجام شد؛

سرمایه‌گذاری ۷ میلیاردی برای ۳۰ استارتاپ موفق در سکوی پرتاب

عصر بازار- به گفته‌ مدیر ارتباطات و رسانه "۱۰۰استارتاپ"، در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم استارتاپی در بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استاتاپی کشور، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی شد.

سرمایه‌گذاری ۷ میلیاردی برای ۳۰ استارتاپ موفق در سکوی پرتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، از بین حدود 700 طرح ارسال شده به این مجموعه استارتاپی، 60 استارتاپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند که 50 تیم از آنها به صورت حضوری و 10 تیم دیگر به صورت مجازی داوری شدند و در نهایت رویداد سکوی پرتاب با معرفی 30 استارتاپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید.

    ارسلان باسلی زاده با بیان این که «100استارتاپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم‌های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است»، گفت: در همین راستا در این رویداد 32 داور و منتور از مجموعه‌های مختلف استارتاپی حضور داشتند و 217 داوری در یک روز رقم خورد.

    وی با تاکید بر لزوم حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارتاپ‌ها در شرایط حاضر گفت: نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه‌های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه با حضور 6 مجموعه دیگر در حال فعالیت است.

    مدیر ارتباطات و رسانه‌ این رویداد در ادامه افزود: همچنین مجموعه‌های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارتاپ‌های خاص نیز سرمایه گذاری کنند، در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر 700 میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت.


    وی افزود: قدم بعدی برای تیم‌های حاضر در رویداد سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است که این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده‌های همکار صورت می‌گیرد.

    باسلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: "100استارت‌آپ" آمادگی دارد با شتابدهنده‌های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان‌ها در حال همکاری است.

    برچسب ها