عصر خودرو

در معاملات امروز؛

قیمت نفت پس از جهش ۵ درصدی دیشب یک درصد سقوط کرد

عصر بازار- قیمت‌های نفت پس از این که در معاملات دیشب با تعطیلی تولید نفت آمریکا از خلیج مکزیک بیش از ۵ درصد جهش کردند، صبح امروز با بازگشت به کار تاسیسات نفتی بیش از ۱ درصد سقوط کردند.

قیمت نفت پس از جهش ۵ درصدی دیشب یک درصد سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، قیمت‌های نفت پس از اینکه در معاملات دیشب با تعطیلی تولید نفت آمریکا از خلیج مکزیک به دنبال وقوع طوفان سالی، بیش از 5 درصد جهش کردند، صبح امروز با بازگشت کارکنان شرکت‌های نفتی در این خلیج، بیش از 1 درصد از رشد دیشب خود را از دست دادند.

    تا ساعت 9:08 روز پنج‌شنبه به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، 1.04 درصد یا 44 سنت سقوط کرد و به 41.78 دلار رسید. این شاخص دیشب 4.2 درصد جهش کرده بود.

    قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، 1.27 درصد یا 51 سنت سقوط کرد و به 39.65 دلار رسید. این شاخص دیشب 4.9 درصد جهش کرده بود.

    سقوط قیمت‌های امروز پس از گزارش ذخایر تقطیرات نفتی آمریکا اتفاق افتاد که نشان می‌داد ذخایر سوخت دیزل و روغن چراغ این کشور بیش از حد انتظار رشد کرده است. این گزارش نگرانی‌هایی را در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت در آمریکا ایجاد کرد.

    برچسب ها