عصر خودرو

در معاملات روز دوشنبه ثبت شد

خودرویی ها در صدر

عصر بازار: در نتیجه داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سه گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

خودرویی ها در صدر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سه گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین در این روز بانک صادرات با معامله 115 میلیون سهم به ارزش 100 میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را ثبت کرد. اوراق اجاره فولاد کاوه جنوب کیش نیز با معامله 152 میلیون سهم به ارزش 152 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

    در بازار روز دوشنبه سهامداران بیش از 488 میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 82 میلیارد ریال در 35 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

    شاخص بورس نیز 536 واحد افت کرد و به عدد 66هزار و 441 رسید. نمادهای بانک تجارت، مپنا، بانک کارآفرین، بانک صادرات، مخابرات، سایپا و پتروشیمی خارک بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند.

    شاخص آزاد شناور نیز امروز 790 واحد منفی شد. همچنین شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 501 و 419 واحد افت کردند.

    صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای سپتا، لامپ پارس شهاب، جوشکاب یزد،البرز دارو،لوله و ماشین سازی ایران،آلومراد و پشم شیشه ایران بود.

    در مقابل نمادهای سرمایه گذاری ساختمان ایران، بانک تجارت،فرآورده های نسوز پارس،نوسازی و ساختمان تهران،پست بانک ایران،بانک کارآفرین و توسعه صنایع بهشهر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

    همچنین امروز نمادهای مهرام، بانک سینا، تهران شیمی،قند شیرین خراسان،پاکشو و پارس سوییچ با سنگین ترین صف های خرید مواجه شدند.

    این در حالی بود که نمادهای پتروشیمی فارابی، پتروشیمی شازند،ایرکا پارت صنعت، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، سیمان اصفهان،سایپا و حمل و نقل توکا شاهد طولانی ترین صف های فروش بودند.

    برچسب ها