عصر خودرو

تحلیلگران «بیزینس لاین» بررسی کردند؛

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟

عصر بازار- قیمت جهانی طلا روز گذشته تحت تاثیر نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی و افت ارزش دلار با افزایش روبرو شد و سطح ۱۲۶۰دلاری را شکست.

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران،قیمت طلا از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون با رشد 18 درصدی روبرو شده در حالیکه قیمت طلا در سه سال گذشته با افت متوالی همراه بوده است. کارشناسان در خصوص دلایل رشد بهای اونس طلا در هفته های اخیر عنوان می کنند، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و کاهش شاخص سهام تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. در این بین تحلیلگران «بیزینس لاین» به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنند که در صورت کاهش قیمت طلا به 1220 دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید طلا خواهد بود.

    براساس آخرین تحلیل ها، سطح حمایتی اونس روی رقم 1220دلاری قرار دارد و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی تا 1198 دلار نیز کاهش خواهد یافت. سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1265 دلار است و اگر این سطح شکسته شود، قیمت تا 1285دلار افزایش خواهد یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها