عصر خودرو

مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران:

صادرات نفت ایران این ماه به روزانه ٢میلیون بشکه می‌رسد

عصر بازار- مدیرامور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: صادرات نفت‌خام و میعانات گازی ایران تا پایان ماه مارس به ٢ میلیون بشکه در روز می رسد.

صادرات نفت ایران این ماه به روزانه ٢میلیون بشکه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید محسن قمصری با اشاره به این که فروش محموله های جدید میعانات گازی آغاز شده است، گفت: سرعت فروش محموله های میعانات گازی نسبت به نفت خام کمتر است، اما با آغاز فروش میعانات گازی سرعت آن در آینده از فروش نفت خام فراتر می رود.

    بیژن زنگنه، وزیر نفت به تازگی اعلام کرده بود که صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران پس از آغاز رسمی اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و در بهمن ماه به یک میلیون و 750 هزار بشکه در روز رسید.

    به گفته وزیر نفت، صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران در بهمن ماه امسال نسبت به 10 ماه گذشته روزانه 400 هزار بشکه افزایش یافت.

    براساس اعلام وزارت نفت، افزایش صادرات نفت ایران پس از اجرای برجام یکی از تعهدهای وزارت نفت بوده که عملی شده است، صادرات نفت ایران قرار است در کمتر از یکسال آینده روزانه بیش از یک میلیون بشکه افزایش یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها