عصر خودرو

در جریان معاملات بورس انرژی؛

معامله بیش از ۱۷ هزار تن انواع حامل های انرژی

عصر بازار- در جریان معاملات آخرین روز هفته گذشته (چهار‌شنبه‌ ۱۲ اسفند ۹۴)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای بوتان، پروپان، گاز‌مایع صنعتی و برش‌سنگین پتروشیمی بندرامام، قطران ذوب آهن اصفهان، هگزان و حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه، میعانات گازی پارس جنوبی، حلال ۴۰۰، ۴۰۶ و ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی معامله شد.

معامله بیش از ۱۷ هزار تن انواع حامل های انرژی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، گاز مایع پالایش نفت شازند و آبادان در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفت که کل معاملات صورت گرفته در عرضه ‌های عادی و عرضه‌های مازاد بورس انرژی معادل 17 هزار و 16 تن به ارزشی بالغ بر 114 میلیارد و 619 میلیون ریال بود.

    بازار فیزیکی در این روز با معامله انواع محصولات از قبیل گاز مایع، قطران، هگزان، نفتا، میعانات گازی و انواع حلال‌ها روز پررونقی را پشت سر گذاشت. همچنین رقابت خریداران بر سر محصولاتی از قبیل حلال 400 اصفهان، از نکات قابل توجه معاملات این روز بازار فیزیکی بورس انرژی بود.

    در این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران نیز در کلیه نمادهای فعال، 167 قرارداد به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 128 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران قریب به 116 میلیارد و 747 میلیون ریال شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (‌شنبه 15 اسفند ماه 94)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 402 و 404 پالایش نفت تبریز، متانول پتروشیمی زاگرس و قطران فولاد زرند ایرانیان در رینگ داخلی عرضه خواهند شد. عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، بازار روز جاری بورس انرژی را رقم خواهند زد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو