عصر خودرو

آلمان آماده کمک به ایران برای پیوستن به wto است

عصر بازار- دبیر دولتی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان گفت : به پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی wto کمک می کنیم.

آلمان آماده کمک به ایران برای پیوستن به wto است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صدا و سیما ، آقای ماتیاس ماخ نیگ در دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا در تهران افزود: البته خود ایران نیز باید قوانین تجاری را برای پیوستن به این سازمان فراهم و همکاری کند.

    وی گفت: عضویت ایران در این سازمان جهانی کمک خواهد کرد اصلاحات اقتصادی خود را بهتر و سریعتر انجام دهد.

    ماخ نیگ با بیان اینکه توافق هسته ای ایران باعث ایجاد راههای جدیدی در توسعه همکاری ها شده است ، گفت : برداشتن تحریم ها فرصت های بزرگ و جدیدی بوجود آورده است و آلمان و اروپا علاقه فراوانی برای همکاری های تجاری و بانکی با ایران دارند.

    وی گفت: ما کشور شما را به عنوان شریک سازنده در منطقه و سطح بین الملل می بینیم.

    ماخ نیگ افزود : شرکت های آلمانی و اروپایی می خواهند از این فرصت استفاده کنند و روابط ایران و اروپا را گسترش دهند.

    وی افزود: شرکتهای آْلمانی به ایران به عنوان شریک بلند مدت برای انتقال فناوری ،‌سرمایه گذاری و آْموزش نگاه می کنند.

    دبیر دولتی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان تصریح کرد : ایران شریکی بسیار عالی است زیرا اقتصاد ایران بنیاد قوی صنعتی و استخوان بندی مهمی دارد و این امر فرصت فراوانی برای مشارکت صنعتی دو کشور فراهم می کند.

    باخ نیگ گفت : البته ایران نیز باید شرایط مناسب برای سرمایه گذاری های گسترده را به لحاظ حقوقی و قانونی در داخل خود فراهم کند.

    دبیر دولتی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در کشورمان گفت : به ایران برای برگزاری این انتخابات تبریک می گویم و این انتخابات علائم خوبی است و پیام بسیار مهمی به اروپا داد تا اصلاحات اقتصادی بیشتری را در ایران مشاهد کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها