عصر خودرو

عرضه بیش از ۹۶ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

عصر بازار- روز شنبه ۱۵ اسفند ماه،۹۶ هزار و ۸۳۰ تن انواع کالا در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

عرضه بیش از ۹۶ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 38 هزار و 850 تن انواع قیر شرکتهای نفت جی، شعب مختلف نفت پاسارگاد و متین ساز فعال، 29 هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت تبریز، تهران و بندرعباس ، 21 هزار تن لوب کات پالایش نفت تهران و تبریز، یک هزار و 300 تن گوگرد شرکتهای نفت تهران و بندرعباس یک هزار و 188 تن پلی بوتادین رابر، 2 هزار و 574 تن پلی اتیلن، 2 هزار و 418 تن آمونیاک و 500 تن آروماتیک سنگین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، 26 هزار تن انواع قیر و عایق رطوبتی درتالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.
    این گزارش حاکی است، 300 تن عایق رطوبتی شرکت پرتو پیروزنام شرق و 25 هزار و 700 تن انواع قیر شرکت های فومن شیمی گستر، توسعه تجارت طلای سیاه، پالایش نفت تبریز، آترا کران انرژی، معماران تجارت آفتاب، تولید بشکه و قیر دژپا در این تالار عرضه می شود.
    همچنین، یک هزار و 500 تن شمش هزار پوندی 99.8 آلومینیوم شرکت ایرالکو در تالار محصولات صنعتی و معدنی بر روی تابلوی عرضه می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها