عصر خودرو

دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا آغاز شد

عصر بازار- دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا طی ۳ روز برگزار خواهد شد.

دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا با حضور ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و دکتر محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و سفیر ایران در آلمان و جمعی از مدیران بانکی آلمان در هتل اسپیناس پالاس امروز آغاز به کار کرد.

    نادر مالکی رئیس فروم بین‌المللی بانکداران فرانکفورت و مدیرعامل شرکت گروه مالکی در افتتاحیه این همایش اظهار داشت: این کنفرانس با همکاری علی ماجدی سفیر ایران در آلمان و دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد. هرچند برگزاری چنین کنفرانسی در این حد حداقل به یک سال زمان نیاز دارد اما ما توانستیم در طی دو ماه این همایش را برگزار کنیم.

    وی گفت: دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا طی 3 روز برگزار خواهد شد و ما امیدواریم با گسترش همکاری‌ها بتوانیم مشکل اصلی ایران که مشکلات بانکی است برطرف شود که در این راه آقای روانچی معاون اروپا و آمریکایی وزارت امور خارجه برنامه‌های خوبی برای تهیه ویزا در نظر دارد. ما امیدواریم این کنفرانس هر ساله از این پس برگزار شود. البته در آبان‌ ماه امسال نیز اولین همایش تجاری و بانکی ایران و ارویا در فرانکفورت آلمان با حضور دکتر سیف برگزار شد.

    براساس این گزارش محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور که قرار بود در این همایش صبح امروز سخنرانی داشته باشد به منظور حضور در مراسم آیت‌الله طبسی به مشهد سفر کردند.

    دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا 15 تا 17 اسفند 94 مصادف با 5 تا 7 مارس 2016 در تهران و در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها