عصر خودرو

نایب رییس اتاق بازرگانی مطرح کرد

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی تهران برای همکاری با مجلس جدید

عصر بازار- تعامل اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و همچنین مشاوره قوای سه‌گانه با مجلس شورای اسلامی آینده به جهت تصویب قوانین و مقرراتی که فعالیت فعالان اقتصادی را تسهیل کند حائز اهمیت است که در این راستا نایب رییس اتاق بازرگانی تهران درخصوص همه نوع همکاری اتاق بازرگانی با مجلس جدید، اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی تهران برای همکاری با مجلس جدید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علاء میرمحمد صادقی گفت: با تعدادی از نمایندگان مجلس جدید آشنایی دارم؛ آن‌ها افرادی هستند که کم و بیش دارای اطلاعات اقتصادی خوبی هستند.

    وی افزود: در هر صورت باید وضع موجود را پذیرفت و اتاق بازرگانی هم نهایت همکاری‌ را با مجلس جدید خواهد داشت، چرا که سال آینده مسائل اقتصادی مختلفی داریم که باید برای آن‌ها با تفاهم، راهکار‌هایی پیدا کنیم لذا اتاق بازرگانی اعلام آمادگی می‌کند که با مجلس آینده همه نوع همکاری با مجلس آینده داشته باشد.

    میرمحمد صادقی عنوان کرد: بعضی نمایندگان هنوز خودشان را نشان ندادند به خصوص نمایندگان تهران؛ همچنین چندان در افکار عمومی از جهت روش و اطلاعات اقتصادی شناخته شده نیستند. اما اگر در مجلس جدید بین نمایندگان انسجام وجود داشته باشد می‌توانند خیلی زود به مسائل اقتصادی مسلط شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها