عصر خودرو

فعال آلمانی:

ایران افق روشنی در زمینه انرژی خورشیدی پیش رو دارد

عصر بازار- مدیرعامل یک شرکت آلمانی فعال در حوزه انرژی های تجدیدپذیر گفت: ایران به لحاظ اقلیمی از موقعیت خوبی در زمینه استفاده از انرژی های خورشیدی و بادی برخوردار است و افق روشنی در این حوزه ها در ۲۰ سال آینده پیش رو دارد.

ایران افق روشنی در زمینه انرژی خورشیدی پیش رو دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، لهراسب صالحی روز چهارشنبه در سومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، برنامه ریزی دولت ایران را در خصوص استفاده از انرژی های فسیلی در پتروشیمی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و انرژی خورشیدی و بادی را گزینه های خوبی برای تولید برق در کشور دانست.
    وی همچنین از ضرورت به کارگیری انرژی های نوین برای تامین منابع آبی سخن گفت و توضیح داد: سدسازی و جمع کردن آب در پشت سدها با توجه به هدر رفت منابعی که وجود دارد، کار درستی نیست، ایران هم اکنون به دلیل این نگرش با مشکلاتی در زمینه تامین آب کشاورزی مواجه است.
    وی یادآور شد: کشور آلمان نیز در حال حاضر توجه خود را روی انرژی های تجدیدپذیر معطوف کرده است و بیشتر روی انرژی های نو کار می کند.
    مدیر عامل SALEHI CONSULTING وضعیت بازار انرژی های نوین در ایران را خوب ارزیابی کرد و برای انتقال فناوری مربوط به انرژی های خورشیدی و بادی به کشور اعلام امادگی کرد.
    پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و هشتمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر از 10 تا 13 اسفند ماه با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها