عصر خودرو

بانک تجارت مورد اعتماد مردم سمنان است

عصر بازار- استاندار سمنان در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت بر نقش آفرینی بیشتر بانکها در توسعه صنعتی و تجاری استانهای مستعد کشور تاکید کرد .

بانک تجارت مورد اعتماد مردم سمنان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این دیدار که در استانداری سمنان برگزار شد، "دکتر خباز" با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت توافق هسته ای ایران در بازگشت رونق به فضای کسب و کار در کشور گفت : در شرایط جدید امکان خدمت رسانی بانکها به صاحبان صنایع و بازرگانان کشور بسیار بیشتر از گذشته فراهم شده است و بانکها نیز می توانند از این فرصت برای تسهیل  واحدهای صنعتی و تجاری استان سمنان با بازارهای هدف محصولات اقتصادی کشور استفاده کنند .

    خباز در ادامه به تاکید رئیس جمهور و مدیران ارشد اقتصادی کشور بر حمایت بیشتر بانکها از تولید و بنگاه های اقتصادی مولد کشور اشاره کرد.. وی همچنین رفع نیازهای ضروری مردم بویژه اقشار کم درآمد از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه را نیز از جمله موضوعات مهمی دانست که باید همچنان در دستور کار بانکها قرار داشته باشد.

    استاندار سمنان با اشاره به اینکه بانک تجارت یکی از  بانکهای مورد اعتماد مردم و فعالان اقتصادی استان است، یادآور شد: حضور این بانک در صنایع مهم استان ، در افزایش رونق اقتصادی و ایجاد مشاغل مستقیم و وابسته موثر می باشد . وی همچنین با اشاره به انجام بررسی های اولیه پروژه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان از مدیرعامل بانک تجارت خواست تا مشارکت این بانک در این پروژه بزرگ ملی مورد توجه قرار گیرد.

    "مقدم" مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار ضمن معرفی "لنگوری" مدیر جدید شعب این بانک در استان سمنان یادآور شد : قطعا مدیریت شعب بانک تجارت همچون گذشته ، هماهنگی و همکاری کامل را با مجموعه استانداری و واحدهای صنعتی و تجاری استان سمنان در جهت افزایش رونق اقتصادی و توسعه پایدار استان خواهد داشت.

    مدیرعامل بانک تجارت افزود : امید داریم تا با ارتقاء سطح خدمات مان ، زمینه ساز رضایت بیشتر مردم شریف استان و افزایش اعتماد آنان به خدمتگزارانشان در بانک تجارت را فراهم آوریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها