عصر خودرو

بانک حکمت ایرانیان نخستین دیدی بانک را در کشور راه اندازی نمود

عصر بازار- در دهمین روز از اسفندماه سالجاری ، اولین شعبه تمام الکترونیک ۲۴ ساعته "دیدی بانک" (VTM)در بانک حکمت ایرانیان ، در شعبه کارگر شمالی و در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم ، با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران و جمعی از کارکنان بانک حکمت ایرانیان راه اندازی شد .

بانک حکمت ایرانیان نخستین دیدی بانک را در کشور راه اندازی نمود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مراسم دکتر عسکرزاده با برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس با اپراتور و انجام تراکنش ، بطور رسمی دیدی بانک حکمت ایرانیان را راه اندازی کرد .

    ایشان در این مراسم در سخنانی با تاکید بر کیفیت خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان افزود : راهکار جهش نظام بانکی در ارائه به روز ترین خدمات بانکی به مردم ، تنها بانکداری الکترونیکی است ، چراکه مشتریان امروز بانکها ، بدنبال انجام امور بانکی خود در بهترین شرایط و با صرف کمترین زمان و هزینه هستند . بنابراین باید با رفع موانعی که باعث کاهش سرعت در امر خدمت رسانی به مردم می شوند ، خدمات شبانه روزی و آنلاین را به مشتریان ارائه نمائیم .
    دکتر عسکرزاده خاطرنشان کرد : بانک حکمت ایرانیان بدنبال اینست تا با فراهم ساختن کامل زیرساختهای الکترونیکی خود ، شرایطی را فراهم سازد تا تمامی خدمات بانکی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان به مشتریان ارائه نماید .
    وی در پایان تصریح کرد : امیدوارم با راه اندازی اولین "دیدی بانک" در کشور ، بتوانیم سبد خدمات خود در این عرصه را کامل تر از قبل نموده و عموم مردم از این خدمات استفاده کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها