عصر خودرو

مدیرعامل یورو اینوست خبر داد:

روش های تامین مالی ۲۰۱۶ فردا مطرح می شود

عصر بازار- به گفته مدیرعامل یورو اینوست استفاده از تامین مالی تلفیقی بورس و بانک، همگام با رتبه بندی بین المللی، ضروری ترین نیاز تامین مالی شرکت هاست.

روش های تامین مالی ۲۰۱۶ فردا مطرح می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    پیمان مولوی، مدیرعامل شرکت بین المللی یورو اینوست در گفت و گو با پایگاه خبری «عصربازار» در خصوص اهداف برگزاری سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی گفت: هدف از برگزاری این سمینار، معرفی روش های جدید تامین مالی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی در سال 2016 است. بازار ایران اکنون نیاز دارد که از روش های قدیمی و بدون کاربرد دوری کند و از روش های جدید استفاده کند. استفاده ار روش تلفیقی بازار سرمایه و بانک برای تامین مالی با رتبه بندی اعتباری بین المللی، مهمترین برای عامل برای تامین مالی موفق است.

    او افزود: برای آشنایی بیشتر فعالان این بازار آخرین روش های موفقیت آمیز برای تامین مالی درحوزه های انرژی با استناد به تجریه کشورهایی مانند قطر بیان می شود. همچنین  نحوه استفاده از اوراق سلف و اوراق قرضه بین المللی نیز تشریح می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها