عصر خودرو

مدیرعامل مرکز مالی ایران مطرح کرد؛

ارزش افزوده زیاد حوزه انرژی، عامل جذب سرمایه گذار خارجی است

عصر بازار- سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی به دلیل نقش ۴۰ درصدی صنایع انرژی محور در بازار سرمایه برگزار می شود.

ارزش افزوده زیاد حوزه انرژی، عامل جذب سرمایه گذار خارجی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران در گفت و گو با پایگاه خبری«عصربازار» در خصوص سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی گفت: اکنون حدود 40  درصد از ارزش کل بازار سرمایه مربوط به گروه فرآورده های نفتی و شیمیایی است. اکنون 42 شرکت فعال در حوزه انرژی در بازار سرمایه پذیرفته شده اند، همچنین به دلیل جذابیت های زیاد و ارزش افزوده بالا در این صنایع، سرمایه گذاران خارجی برای ورود به این حوزه تمایل بالایی دارند.

    او افزود: در این همایش موضوعاتی از قبیل استراتژی های تامین مالی بانکی، برنامه های وزارت نفت در خصوص جذب سرمایه گذار، فرصت های بخش برق کشور در خصوص تامین مالی و جذب سرمایه و همچنین ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه با محوریت بورس انرژی بیان می شود.

    نقوی اظهار کرد: مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزش و پژوهش در بازار سرمایه، تاکنون همایش و دوره های آموزشی زیادی در خصوص تامین مالی صنعت برق، تامین مالی از طریق صندوق پروژه ها و جذب سرمایه در پساتحریم برگزار کرده است و در دوره های آتی نیز ابزارهای نوین مالی و جذب سرمایه برای صنایع مختلف برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها