عصر خودرو

حسابرسی شده؛

کسب بیش از یک هزار میلیارد ریال سود انباشته "وبهمن" طی یکسال مالی

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۵۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب بیش از یک هزار میلیارد ریال سود انباشته "وبهمن" طی یکسال مالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بهمن صورت های مالی یکساله منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "وبهمن" در سال مالی یاد شده و با سرمایه دو هزار و 420 میلیارد ریال مبلغ 720 میلیارد و 741 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت که با کسر هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 526 میلیارد و 806 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره به مبلغ 527 میلیارد و 544 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 218 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 53 میلیارد و 582 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها