عصر خودرو

رقابت چین و آلمان برای ساخت توربین بادی در ایران

عصر بازار- بعد از اینکه یک شرکت چینی برای احداث خط تولید توربین های بادی در ایران اعلام آمادگی کرد، اکنون ۳ شرکت آلمانی نیز وارد رقابت احداث خط تولید توربین بادی در ایران شدند.

رقابت چین و آلمان برای ساخت توربین بادی در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، پس از آنکه شرکت GOLDWIND چین برای احداث خط تولید توربین های بادی در ایران اعلام آمادگی کرد، اخیرا 3 شرکت آلمانی Bremen Chamber of Commerce ، Behrens Arthur و Kooopmann نیز طرحهای خود را برای احداث خط تولید توربین های بادی در ایران به سازمان انرژی های نوی ایران ارائه کردند و برای سرمایه گذاری مستقیم در این بخش اعلام آمادگی کردند.

    در جلسه ای که با حضور مدیران این 3 شرکت آلمانی، مدیران سازمان انرژی های نوی ایران و قائم مقام اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان برگزار شد، طرف های آلمانی سوالاتی در خصوص نحوه مالکیت زمین در ایران، فناوری توربین های بادی مورد استفاده در ایران، میزان ظرفیت نصب شده انرژی های تجدیدپذیر در ایران و قوانین و تعرفه ها در این بخش را مورد سوال قرار دادند و قرار شد دو طرف در خصوص نحوه همکاری در این بخش، پس از بررسی های تکمیلی، جلسه دیگری برگزار کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها