عصر خودرو

در پی اصرار وزارت صنعت

شورای رقابت رای به ادامه عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا داد

عصر بازار- شورای رقابت در نامه ای به مدیر عامل بورس کالای ایران، رای به ادامه عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران داد.

شورای رقابت رای به ادامه عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شورای رقابت پس از چندین جلسه بحث و گفت و گو و نظر خواهی کتبی و حضوری از تمام ذینفعان و دستگاه های اجرایی مرتبط  پیرامون موضوع عرضه محصولات پتروشیمی، رای به ادامه عرضه این محصولات در بورس کالا داد .

    در متن رای شورای رقابت آمده است: با توجه به اینکه وزارت صنعت و معدن طی نامه ای در تاریخ 12تیر 94 خواستار این شد که در صورت عدم فروش محصولات پتروشیمی پس از 2 مرحله متوالی عرضه در بورس کالا امکان فروش این محصولات در خارج از بورس وجود داشته باشد، شورا در شرایط فعلی ضمن اینکه پیشنهاد اختیاری شدن عرضه در بورس را تایید نکرده، مقرر کرده بر اساس مفاد قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ظرف مدت حداکثر سه ماه مرکز ملی رقابت با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی و بورس کالا دستور العمل لازم برای رفع مشکلات موجود معاملات در بورس، افزایش شفافیت، تعیین کالا ها و شرایط عرضه در بورس این محصولات و نحوه نظارت بر بازار را تهیه و به شورا ارایه کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها