عصر خودرو

حسابرسی نشده؛

پیش‌بینی ۳۲۸ ریال سود به ازای هر سهم "شتران" در سال ۹۵

عصر بازار- شرکت پالایش نفت تهران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ مبلغ دو هزار و ۶۲۶ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد که نسبت به سال جاری معادل ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی ۳۲۸ ریال سود به ازای هر سهم "شتران" در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت پالایش نفت تهران صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت اعلام کرد در دوره 12 ماهه یاد شده، مبلغ 127 هزار و 861 میلیارد و 583 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خواهد داشت که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن، سود ناخالص دوره به مبلغ چهار هزار و 406 میلیارد و 748 میلیون ریال می‌رسد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری عمومی کسر و سود عملیاتی دوره، مبلغ دو هزار و  546 میلیارد و 827 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 626 میلیارد و 294 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 328 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    در این پیش‌بینی سود خالص هر سهم با سرمایه هشت هزار میلیارد ریال، مبلغ 328 ریال برآورد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها