عصر خودرو

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت نوآوران مدیریت سبا مطرح کرد:

حاکم شدن اخبار مثبت در بازار سرمایه

عصر بازار- مدیر سرمایه‌گذاری شرکت نوآوران مدیریت سبا با اشاره به اینکه چند روزی است فضای گروه انبوه‌سازی و املاک و مستغلات نسبت به روزهای قبل متفاوت شد، بیان کرد: این گروه به دلیل موافقت اصولی بانک مرکزی با وام ۱۰۰میلیونی مسکن مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفت و حجم معاملات آنها افزایش یافت. به این ترتیب تنها برخی از نمادها به خاطر بسته شدن نمادهای‌شان و رفتن به مجمع مورد استقبال قرار نگرفتند اما به طور کلی شرکت‌های این گروه مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار گرفت.

حاکم شدن اخبار مثبت در بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، امیرعباس کریم‌زاده  به اخبار گروه پالایشگاهی در روز شنبه نیز اشاره کرد و افزود: این گروه به دلیل افزایش قیمت نفت و همچنین انتشار اخباری مبنی بر کاهش 35درصدی میزان سرمایه‌گذاری آمریکا روی منابع نفتی و از سوی دیگر شنیده‌هایی مبنی بر توافق اعضای اپک برای کاهش عرضه، مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار گرفت.

    وی عامل دیگر حرکت مثبت شرکت‌های پالایشگاهی را اخبار رشد قیمتی فرآورده‌های نفتی دانست و بیان کرد: پس از اجرایی شدن برجام، گروه پالایشگاهی حرکت چندانی نداشتند اما به نظر می‌رسد با این اخبار حرکت مثبت خود را آغاز کرده‌اند.

    کریم‌زاده در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد که این گروه از نظر تکنیکالی، در حال شکستن سطوح مقاومتی خود هستند و به همین دلیل می‌توانند در کوتاه‌مدت مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار بگیرند.

    وی به تحلیل صنعت کانی‌های فلزی در بازار سرمایه پرداخت و بیان کرد: به دلیل ریزش حدود 1.5 درصدی قیمت جهانی سنگ آهن، این گروه با تقاضای اندکی مواجه شدند و مورد توجه بازار نبودند و سهام این شرکت‌ها در صف فروش قرار داشتند.

    کریم‌زاده به اخبار خوش گروه‌های پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته اخباری مبنی بر امضای قرارداد شرکت پترول در واحد پتروشیمی گچساران با کره جنوبی در بازار منتشر و موجب شد تا این شرکت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

    وی در پایان بیان کرد: معاملات گروه خودرویی همواره مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار دارد و با توجه به آنکه محصولات این شرکت‌ها ممکن است در سال آینده افزایش قیمت پیدا کنند و همچنین تولیدات جدیدی به بازار عرضه کنند، رشد آنها در بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو