عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صورت های مالی ۳ ماهه ۳ شرکت

عصر بازار: در حالیکه برگزاری مجامع عادی سالانه اکثر شرکت ها به آهستگی رو به پایان است برخی از شرکتها در حال انتشار گزارش های سه ماهه هستند.

صورت های مالی ۳ ماهه ۳ شرکت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم سال مالی 94 را مبلغ 243 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی با کاهش 25 درصدی اعلام شده است شرکت در سه ماهه نخست توانسته به ازای هر سهم 58 ریال سود کنار بگذارد و بدین ترتیب 24 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد . فروش شرکت با کاهش 8 درصدی مبلغ 2102 میلیارد تومان گزارش شده است.

    شرکت بانک پاسارگاد در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم سال مالی 94 را مبلغ 342 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی شرکت بدون تغییر اعلام شده است شرکت در 3 ماهه نخست خود توانست به ازای هر سهم 40 ریال سود کنار بگذارد و 12 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد.

    شرکت پتروشیمی خارک در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم سال مالی 94 را مبلغ 2902 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی بدون تغییر اعلام کرده است شرکت در 3 ماهه نخست خود توانست به ازای هر سهم 728 ریال سود کنار بگذارد و 25 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد .

    برچسب ها