عصر خودرو

عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی در گفتگو با «عصربازار» مطرح کرد؛

مجلس دهم می تواند کمک شایانی به دولت کند

عصر بازار- با نگاهی به اسامی موجود مشاهده می شود که اعضای مجلس شورای اسلامی دیدگاه نزدیک تری به دولت دارند. از سویی، برای اجرای برنامه ها، قانون گذاری ها و مصوبات ترکیب مجلس دهم می تواند کمک شایانی به دولت کند.

مجلس دهم می تواند کمک شایانی به دولت کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، محمد دارستانی عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی درخصوص تاثیر انتخابات در روند بازار سرمایه اظهار داشت: نتیجه انتخابات به طور قطع در بازار اثر گذار خواهد بود. از همین رو، در صورتی که مجلس آتی نسبت به مجلس فعلی به دیدگاه های دولت نزدیک تر باشد سیاست هایی که پس از برجام انتظار اجرای آن را داریم با قدرت بیشتری صورت می پذیرد و طبیعتا سیاست های گشایشی اثر مثبت و مستقیم در بازار می تواند داشته باشد.

    این کارشناس ارشد بازار سرمایه بیان کرد: با نگاهی به اسامی موجود مشاهده می شود که اعضای مجلس شورای اسلامی دیدگاه نزدیک تری به دولت دارند. از سویی، برای اجرای برنامه ها، قانون گذاری ها و مصوبات ترکیب مجلس دهم می تواند کمک شایانی به دولت کند.
    محمد دارستانی عنوان کرد: دولت می تواند با قدرت بیشتری نسبت به گذشته در عرصه بین المللی حضور داشته باشد و برای کشورهای خارجی با شندیدن صدای واحد از دولت و مجلس حس اعتماد و دلگرمی در باب انتقال سرمایه و تکنولوژی ایجاد خواهد شد.
    عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی ابراز داشت: رشد خیره کننده و روزهای مثبت پس از برجام در صورتی که ترکیب مجلس با دیدگاهی، دور نسبت به دولت شکل می گرفت منجر به حذف انتظارات آتی و یا در مواردی اجرای انتظارات را در حاله ای از ابهام فرو می برد. از همین رو، احتمال عقب نشینی بازار و بازگشت به روند نزولی نیز وجود داشت.
    وی گفت: مجلس دهم اعتماد بنفس بیشتری را برای اجرای برجام به دولت خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها