عصر خودرو

تغییر روش فروش سهام عدالت امکان‌پذیر نیست!

عصر بازار- تغییر روش غیرمستقیم به مستقیم صحت ندارد و طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری این موضوع در شورای عالی بورس مطرح شود اما هنوز قطعی نشده است.

تغییر روش فروش سهام عدالت امکان‌پذیر نیست!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تجارت‌نیوز، امروز خبری منتشر شد که براساس آن سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند روش آزادسازی را تغییر دهند.

    محمدجواد فرهانیان، مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص به تسنیم گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و سهامشان را نفروخته اند اما اکنون به فروش آن نیاز دارند می توانند در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را بفروشند.

    اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از شرکت سپرده‌گذاری حاکی از این است که این موضوع صحت ندارد و مقرر شده این موضوع در شورای عالی بورس مطرح شود اما هنوز قطعی نشده است.

    براساس آمارها از حدود 49 میلیون نفر سهامدار سهام عدالت حدود 28 میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند یعنی مدیریت سبد سهام خود را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و منطقه‌ای داده‌اند.

    پس از گذشت بیش از سه ماه اولین قدم برای این گروه از سهامداران برداشته شد و از چند روز گذشته شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در گروه سرمایه‌گذاری‌های بورس درج شده است.

    برچسب ها