عصر خودرو

بازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه خودکفایی ایران خودرو

عصر بازار- رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و معاون امور صنایع وزارت صمت از نمایشگاه ساخت داخل قطعات و مجموعه های محصولات ایران خودرو بازدید کردند.

بازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه خودکفایی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایکوپرس، در این نمایشگاه قطعاتی که در جریان برگزاری میزهای خودکفایی وزارت صمت به خودکفایی رسیده به نمایش درآمده است. در مجموع 69 پروژه با مشارکت 59 سازنده با کاهش ارزبری 167 میلیون یورو در برنامه خودکفایی ایران خودرو قرار گرفته است که تاکنون 63 قطعه در قالب 32 پروژه به تولید انبوه رسیده و 70 قطعه نیز در قالب 37 پروژه در جریان داخلی سازی قرار دارد.
    در بخش دیگری از این نمایشگاه قطعات داخلی سازی شده محصول پروژه K132 که به همت سازندگان توانمند داخلی به تولید رسیده در معرض دید قرار گرفته است.
    در مجموع 848 قطعه محصول پروژه K132 با همکاری 139 سازنده در پنج مگاماژول قوای محرکه و سیستم های جانبی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه و مکانیزم ها، الکتریکال و الکترونیک و شاسی داخلی سازی شده است.
    توانایی های ایران خودرو در طراحی و تولید موتور و قوای محرکه با نمایش چند نمونه از موتورهای طراحی شده نیز در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.
    گفتنی است، در این بازدید نمایندگان انجمن های قطعه سازی نیز حضور داشتند.

    برچسب ها