عصر خودرو

امروز در بورس کالا صورت می گیرد؛

فلز سرخ میهمان تالار نقره ای

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۹ اسفندماه، شاهد عرضه انواع مس شرکت های شرکت ملی صنایع مس ایران و صنایع تولیدی دنیای مس کاشان است.

فلز سرخ میهمان تالار نقره ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، طی این روز و در تالار مذکور، شرکت ملی صنایع مس ایران 140تن سولفور مولیبدن، یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و 500 تن مس کاتد و 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها تولیدی خود را در این تالار عرضه می کند. علاوه بر این 100 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

    شایان ذکر است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز 41 هزار تن وکیوم باتوم را روی تابلوی معاملاتی می برد.

    بر این  اساس در این روز 20 هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان، 15 هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس و 6 هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت تهران در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    همچنین، 16 هزار تن انواع لوب کات سبک و سنگین، 42 هزار و 350 تن انواع قیر، 4 هزار و 419 تن انواع مواد پلیمری و 858 تن مواد شیمیایی در تالار مذکور بر روی تابلوی عرضه می رود.

    بر اساس این گزارش، 2 هزار تن قیر 6070 شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان، یک هزار و 500 تن قیر 6070 شرکت رهیار گستر نوین، یک هزار تن قیر 6070 پالایش و انرژی شمالغرب آرکا و 100 تن عایق رطوبتی شرکت بام گستران نیز در تالار صادراتی عرضه خواهد شد.

    این گزارش حاکی است، شرکت ذوب آهن اصفهان، 15 هزار تن سبد میلگرد 12 تا 32-A3 تولیدی خود را به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی ومعدنی عرضه می کند.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 100 تن روغن خام سویا از کشور آرژانتین و 500 تن ذرت دانه ای دزفول است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها