عصر خودرو

نعمت زاده اعلام کرد:

روحانی به زودی به سوئیس می‌رود

عصر بازار- وزیر صنعت از دعوت رسمی رئیس جمهور سوئیس برای سفر حسن روحانی به این کشور خبر داد و گفت: نیروهای جوان ایرانی می‌توانند در کنار افراد باتجربه و مسن سوئیسی اقتصاد ایران را هم افزا کنند.

روحانی به زودی به سوئیس می‌رود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمدرضا نعمت زاده در نشست تجاری ایران و سوئیس که با حضور رئیس جمهور این کشور در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: رئیس جمهور سوئیس از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به کشورش دعوت به عمل آورده و درخواست کرده است تا هیاتی 400 نفره او را در این سفر همراهی کنند.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون 40 شرکت معتبر سوئیسی در ایران به سر می برند که امیدواریم بتوانیم زمینه های همکاری مناسبی را میان دو کشور رقم زنیم.

    وی تصریح کرد: ایران جمعیتی جوان، تحصیل‌کرده، فعال و بااستعداد دارد که در کنار نیروهای باتجربه و مسن سوئیسی می توانند هم افزایی بالایی را رقم زنند.

    نعمت زاده اظهار داشت: تمام امید ما این است که بتوانیم در تعامل با شرکت‌های سوئیسی زمینه ساز توسعه اقتصادی ایران شده و البته در این میان خواستار این هستیم که بتوانیم روابط بانکی دو کشور را تسهیل کنیم، چراکه روابط بانکی یکی از پیش شرط های توسعه اقتصادی به شمار می رود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: 3.5 درصد از تولید ناخالص داخلی سوئیس در حوزه تحقیق و توسعه صرف می‌شود که این یک پتانسیل مناسب برای شرکت‌های دانش بنیان ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها