عصر خودرو

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان در گفتگو با «عصربازار» مطرح کرد؛

گره زدن تصمیمات سرمایه گذاری به انتخابات منطقی نیست

عصر بازار- در صورتی که ترتیب مجلس دهم به گونه ای باشد که نمایندگان به بازار سرمایه و موضوع سرمایه گذاران خارجی اهمیت دهند و این مهم را در قانون گذاری لحاظ کنند، زمینه برای رشد و توسعه بازار سرمایه و سرمایه گذاری در کشور ایجاد خواهد شد.

گره زدن تصمیمات سرمایه گذاری به انتخابات منطقی نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حمید فاروقی مدیر سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان در خصوص تاثیر انتخابات در بورس اظهار داشت: نتایج انتخابات به طور قطع برای بازار سرمایه مهم ارزیابی می شود زیرا خیلی از تصمیمات سیاسی و اقتصادی از مجلس شورای اسلامی و نوع  قانون گذاری های این نهاد نشات می گیرد.

    وی خارطرنشان کرد: مجلس نهم در برخی از موارد منافع سرمایه گذاران را از قبیل نرخ بهره مالکانه معادن، نرخ خوراک پتروشیمی ها و... مد نظر قرار نداده است.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه ابراز داشت: در صورتی که ترتیب مجلس دهم به گونه ای باشد که نمایندگان به بازار سرمایه و موضوع سرمایه گذاران خارجی اهمیت دهند و این مهم را در قانون گذاری لحاظ کنند، زمینه برای رشد و توسعه بازار سرمایه و سرمایه گذاری در کشور ایجاد خواهد شد.
    مدیر سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان بیان کرد: مجلس در تمام تصمیم گیری های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... نقش دارد از همین رو بخشی از تصمیمات اقتصادی که در مجلس مطرح و هدایت می شود در صورتی که دغدغه نمایندگاه در باب سرمایه گذاری و حفظ منافع سهامداران باشد به طور قطع در بازار سرمایه اثر مثبت خواهد گذاشت.
    حمید فاروقی با توجه به شرایط موجود به سهامداران توصیه کرد: سهامداران با دید میان مدت و بلند مدت تصمیم گیری کنند زیرا نتیجه انتخابات مثبت یا منفی از نظر سرمایه گذار در بازار سرمایه موقت خواهد بود.
    وی تاکید کرد: گره زدن تصمیمات سرمایه گذاری صرفا به نتیجه انتخابات مجلس کاری معقول و منطقی نخواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها