عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

"وپترو" در بهمن ماه فقط خریدار بود

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۴ خریدار سهام چند شرکت بورسی بود اما سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

"وپترو" در بهمن ماه فقط خریدار بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 890 میلیارد و 131 میلیون ریال و ارزش بازار یک هزار و 294 میلیارد و 292 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 15 میلیارد و 831 میلیون ریال افزایش یافت و به 950 میلیارد و 962 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل یک هزار و 294 میلیارد و 292 میلیون ریال افزایش یافت و به یک هزار و 447 میلیارد و 571 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وپترو" در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 15 میلیارد و 831 میلیون ریال خریداری کرد و طی این دوره سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها