عصر خودرو

عرضه انواع تیر آهن و میلگرد در تالار صنعتی؛

ذوب آهن با ۱۰۴ هزار تن محصول به بورس کالا می آید

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۸ اسفندماه،۱۰۴ شاهد عرضه بیش از ۱۰۴ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن و نبشی شرکت ذوب آهن اصفهان است.

ذوب آهن با ۱۰۴ هزار تن محصول به بورس کالا می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، طی این روز شرکت ذوب آهن اصفهان 100 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن و نبشی تولیدی خود را به صورت سلف و چهار هزار و 133 تن سبد میلگرد A3-12-25  را به صورت نقدی روانه تالار محصولات صنعتی و معدنی می کند.

    شایان ذکر است، در تالار محصولات کشاورزی نیز200 تن کنجاله سویا پلیت ناب دانه، 185 تن کنجاله سویا پلیت کرمانشاه، 100 تن روغن خام سویای کشور آرژانتین و 70 تن ذرت دانه ای دزفول عرضه می شود.

    این گزارش حاکی است، 23 هزار و 640 تن انواع  قیر و عایق رطوبتی شرکتهای داناگام، آترا کران انرژی، صنعت بام شرق، عایق اصفهان، اصفهان قیر، پالایش نفت تبریز و قیرآکام در تالار صادراتی عرضه می شود.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد عرضه 51 هزار و 300 تن انواع قیر شرکتهای نفت جی، شعب مختلف نفت پاسارگاد و پالایش نفت شیراز است.

    علاوه بر این، یک هزار و 100 تن گوگرد، یک هزار تن لوب کات سبک، 12 هزار تن وکیوم باتوم ،4 هزار و 22 تن مواد پلیمری، دو هزار و 418 تن آمونیاک، یک هزار تن پارازایلین و 500 تن آروماتیک سنگین در این تالار عرضه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها