عصر خودرو

بررسی معاملات امروز تالار محصولات شیمیایی؛

اقبال بازار به استایرن منومر و سودکاستیک

عصر بازار- خریداران محصولات شیمیایی امروز پس از اعلام قیمت های پایه در هفته جاری برای استایرن منومر پتروشیمی پارس، سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند، نرمال بوتانول، دی اتیلن گلایکول، دی اتانول آمین پتروشیمی شازند و گوگرد گرانوله پتروشیمی کرمانشاه رقابت کردند.

اقبال بازار به استایرن منومر و سودکاستیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، استایرن منومر پتروشیمی پارس که با حجم 2 هزار و 496 تن عرضه شده بود، به میزان 3 هزار و 456 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 31 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن 3 هزار و 117 تومان بود.

    سودکاستیک پتروشیمی بندرامام هم امروز به میزان 2 هزارتن عرضه و 2 هزار و 590 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 404 تومان و میانگین قیمت خرید این کالا 413 تومان رقم خورد.

    نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم که به میزان 165 تن عرضه شده بود، یک هزار و 815 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو 678 تومان و قیمت خرید آن یک هزار و 846 تومان رقم خورد. دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به میزان 132 تن و تقاضای آن 836 تن بود، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 948 تومان و قیمت خرید آن توسط کارگزاران 3 هزار و 243 تومان رقم خورد.

    در همین حال زایلین مخلوط و بنزن پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات شازند، ارتوزایلین بوعلی سینا، اسیداستیک فن آوران و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و وارد سیستم مچینگ شدند.

    امروز همچنین وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز به میزان 7 هزارتن عرضه و 25 هزار و 750 تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 383 تومان و میانگین خرید آن 396 تومان رقم خورد. وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم بیش از عرضه تقاضا داشت، عرضه 12 هزارتنی این کالا 21 هزار و 500 تن تقاضا داشت، میانگین قیمت پایه این کالا 402 تومان و میانگین قیمت خرید آن 433 تومان رقم خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها