عصر خودرو

بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مرکز لجستیک و پایانه صادراتی روماک در استان مازندران

ایجاد ظرفیت ۳۳۰ هزار تنی بازاریابی و ۹۰ هزار تنی ذخیره و نگهداری کالا

عصر بازار- حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک در شهرستان جویبار بازدید کرد.

بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مرکز لجستیک و پایانه صادراتی روماک در استان مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شاتا، مرکز لجستیک و پایانه صادراتی روماک مازندران کلیه تاسیسات و تجهیزات لازم برای تسهیل و تسریع در امر صادرات را به طور یکپارچه و متمرکز در استان مازندران فراهم نموده است.

    این مرکز با حدود 8 هکتار سالن های مجهز شامل سالن های نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی تجهیز و آماده ارائه خدمات است.

    سالن های آماده سازی و بسته بندی، سالن رنگ آوری، آزمایشگاه، سالن معاملات اداری، نمایشگاه امکانات رفاهی و...، سایر خدمات پنجره واحد تجاری این مرکز می باشد.

    از ویژگی‌های بارز مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک مازندران امکان آماده سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی به میزان 330 هزار تن و نگهداری و ذخیره سازی 90 هزار تن انواع میوه، سبزی و گوشت و مرغ و سایر محصولات کشاورزی و دامی است.

    از دیگر ظرفیت‌های بالقوه این مرکز امکان بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی، ایجاد و معرفی برند ایرانی برای محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی و امکان اصلاح نظام توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی در منطقه می باشد.

    گفتنی است؛ این مرکز دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد است و فاز نخست آن تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    برچسب ها