عصر خودرو

مرادی انتقاد کرد؛

گرانی لحظه‌ای کالاهای اساسی در سایه بی توجهی دولت در معرفی وزیر پیشنهادی صمت

عصر بازار- نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس می گوید دولت در نظارت بر قیمت ها ضعف داشته و تنظیم بازار را به حال خود رها کرده است به همین دلیل بهای کالاهای اساسی به ویژه ارزاق عمومی مانند مرغ، روغن و چای لحطه ای افزایش می یابد.

گرانی لحظه‌ای کالاهای اساسی در سایه بی توجهی دولت در معرفی وزیر پیشنهادی صمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی، گفت: دولت در نظارت بر قیمت‌ها ضعف داشته و تنظیم بازار را به حال خود رها کرده است به همین دلیل بهای کالاهای اساسی به ویژه ارزاق عمومی مردم مانند مرغ، روغن ،چای و... لحظه ای افزایش یافته و هیچ نهادی نیز مسئولیت تعیین قیمت ارزاق عمومی را برعهده نمی گیرد.

    نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با سرپرست اداره می شود، مدیریت حوزه بازرگانی، صنعت، معدن، تنظیم بازار و...غیر ممکن است، بنابراین رئیس جمهور باید هرچه سریعتر فردی متخصص، متعهد و توانا را برای تصدی گری در این منصب معرفی کند.

    دولت باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را  به مجلس معرفی کند

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه از آنجایی وزارت صنعت، معدن و تجارت با سرپرست اداره می شود نمایندگان نمی توانند به وی تذکر دهند، اظهار کرد: دولت باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را  به مجلس معرفی کند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر شیوع ویروس کرونا موجب شده هزینه مردم افزایش یابد، اضافه کرد: کالاهای اساسی به دلیل نبود نظارت روز به روز گرانتر شده و دلنگرانی مردم برای تامین مایحتاج روزانه افزایش می یابد.

    برچسب ها