عصر خودرو

ورود ویژه مجلس به ۷ میلیارد دلار طلب ایران از کره جنوبی

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صورت عدم توجه کره جنوبی برای بازگرداندن ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده ، نمایندگان طرح دو فوریتی را برای تحریم واردات کالای این کشور تدوین خواهند کرد.

ورود ویژه مجلس به ۷ میلیارد دلار طلب ایران از کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: نمایندگان در کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیگیر موضوع آزادسازی پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی هستند.

    وی تصریح کرد: در صورت عدم توجه کره جنوبی برای بازگرداندن 7 میلیارد دلار پول بلوکه شده کشورمان، نمایندگان  یک طرح دو فوریتی را برای تحریم واردات کالای این کشور به منظور ایجاد تعهد به بازگرداندن پول‌های ما تدوین خواهند کرد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید براینکه بازگشت پول‌های بلوکه شده به اقتصاد ایران می‌تواند تاثیر مهمی بر روی کاهش قیمت ارز داشته باشد، اظهار کرد: اکنون تعدادی از نمایندگان مجلس به طور ویژه در حال رسیدگی به این موضوع هستند تا در صورت عدم تعهد کره جنوبی به بازگشت پول‌های ما یک راه تقابل طراحی کند./

    برچسب ها