عصر خودرو

توسط انتشارات بورس؛

کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری منتشر شد

عصر بازار- صندوق‌های سرمایه‌گذاری افزون بر آشنایی با تاریخچه پیدایش، معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انواع آن، نحوه سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به مخاطبان می‎‌آموزد.

کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، صندوق‌ های سرمایه گذاری به قلم "علیرضا تاج‌بر"، با زبانی ساده و روان و به دور از مباحث تخصصی دنیای مالی، به معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اهداف، کارکرد آن‌ها می‌پردازد.

    فصل نخست به معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد و شامل تعاریف، اصطلاحات، مزایا، ریسک و هزینه‌های صندوق‌ های سرمایه‌گذاری می‌شود.

    فصل دوم و سوم دربرگیرنده تاریخچه پیدایش و انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در جهان و ایران است.

    دو فصل پایانی کتاب اختصاص به نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاران صندوق‌ها در جهت افزایش بازدهی دارد.

    علاقه‌مندان می‌توانند کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا پلاک 25 ـ تلفن:88648192 یا از سایت www.boursepub.ir  تهیه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها