عصر خودرو

امروز در رینگ بین الملل بورس انرژی

نفت کوره ۲۸۰ و ۳۸۰ سانتی استوک شرکت ملی نفت عرضه می‌شود

عصر بازار- امروز چهارشنبه نفت کوره ۲۸۰ و ۳۸۰ سانتی استوک شرکت ملی نفت در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.

نفت کوره ۲۸۰ و ۳۸۰ سانتی استوک شرکت ملی نفت عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، امروز چهارشنبه 5 اسفند ماه 94 ، نفت کوره 280 و 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.

    همچنین در این بازار 500 تن آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی به قیمت هر کیلوگرم 5,819 ریال و به طور نقدی عرضه خواهد شد.

    نفت کوره 280 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل به میزان 35 هزار تن خواهد بود که به صورت کشف قیمت پریمیوم با نرخ هر تن 1.5 پریمیوم دلاری خواهد بود.

    نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل اما به میزان 35  تن است که قیمت پایه هر تن پرمیوم دلاری به صورت کشف قیمت پریمیوم است

    در بازار امروز بورس انرژی ، برش سنگین پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی این بازار و به میزان 990 تن به قیمت هر کیلوگرم 4,575 ریال و بطور نقدی عرضه می شود.

    امروز همچنین 1,000 تن گاز بوتان صنعتی پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی به قیمت هر کیلوگرم 10,435 ریال و با شرایط نقدی عرضه خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، امروز 1,000 تن گاز پروپان صنعتی پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی به قیمتهر کیلوگرم 9,441 ریال به طور نقدی عرضه خواهد شد.

    1,000 تن گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، اما در رینگ داخلی به قیمت هر کیلوگرم 10,037 ریال بطور نقدی روی میز فروش گذاشته می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها