عصر خودرو

عملکرد ۶ ماهه "سیدکو" منشر شد؛

اختصاص ۱۷ ریال سود به ازای هر سهم در سال ۹۴

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۹۴ با اختصاص ۱۷ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۹ درصد از پیش بینی‌هایش را پوشش داد.

اختصاص ۱۷ ریال سود به ازای هر سهم در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه چهار هزار میلیارد ریال مبلغ 195 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه نخست سال با اختصاص 17 ریال سود به ازای هر سهم معادل 9 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    "سیدکو" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفندماه 94 را (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

    بر این اساس کاهش سود حاصل از سرمایه گذاری در پیش بینی سال 1394 ناشی از تغییر سود سهام شرکتهای فرعی و سرمایه پذیر و تقسیم 85 درصد سود است.

    اطلاعات و سود شرکت های وابسته بر اساس اطلاعات مندرج در سایت کدال تهیه شده است.

    مقرر شد که رویکرد سرمایه‌گذاری‌ها در شرکت های تابعه و وابسته مورد بازنگری قرار گیرد که فرایند مصوبه آن از طریق هیات مدیره در حال بررسی و تصویب است و پس از اخذ مجوزهای قانونی از هیات مدیره و مجمع، اطلاعات کامل‌تر به آگاهی خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها