عصر خودرو

امروز صورت گرفت؛

معامله بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع کالا

عصر بازار- تالارهای مختلف بورس کالای ایران ، امروز (روز سه شنبه ۴ اسفندماه) شاهد معامله ۱۰۰ هزار و ۶۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال بود.

معامله بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 35 هزار و 864 تن انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن و استایرن بوتادین در گروه مواد پلیمری معامله شد.

    شایان ذکر است، 26 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، هفت هزار و 200 تن انواع گوگرد و سه هزار و 100 تن لوب کات سنگین در تالار مذکور به فروش رسید.

    علاوه بر این، 19 هزار و 819 تن انواع قیر شرکت های نفت جی، شعب مختلف نفت پاسارگاد، پالایش نفت شیراز، دنا بام گلستان در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی دادوستد شد.

    تالار صادراتی نیز شاهد معامله یک هزار تن قیر 6070 شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی و 70 تن قیر امولسیون شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب بود.

    گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی،  در حالی سه هزار و 400 تن ذرت دانه ای دزفول به قیمت هفت هزار و 400 ریال در هر کیلوگرم معامله شد که 12 تن ذرت دانه ای خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از 78 میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها