عصر خودرو

صبح امروز؛

همایش تبیین برنامه ششم توسعه اقتصادى، اجتماعى و فرهنگ آغاز شد

عصر بازار- همایش تبیین برنامه ششم توسعه از ساعت ٨:٤٥ صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی با پخش سرود ملى و تلاوت قرآن کریم آغاز شد.

همایش تبیین برنامه ششم توسعه اقتصادى، اجتماعى و فرهنگ آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این همایش دکتر اسحاق جهانگیرى، معاون اول رئیس‌جمهور و دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سخنرانى خواهند کرد.

    در این گردهمایی، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی و ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی حضور دارند و جمعی از مدیران ارشد کشور و صاحب نظران دانشگاهی به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

    هدفی که از برگزاری این همایش دنبال می شود، بررسى جهت‌گیری‌هاى اصلى برنامه ششم توسعه است.

    همچنین تشریح وضعیت سرمایه‌گذارى، رشد و اشتغال، رفاه و توانمندسازى، مسکن، حمل‌ونقل، ارتباطات و فناورى اطلاعات، بهبود محیط کسب و کار و مشارکت بخش‌هاى عمومى و خصوصى، انرژى، آموزش و پرورش و فناوری، سلامت، سیاست داخلی و سرمایه اجتماعی، مدیریت بخش عمومى و نظام مالى دولت و تبیین سیاست‌هاى پولى و ارزى به همراه مقایسه تحلیلى برنامه‌هاى توسعه پس از انقلاب، از جمله محورهای اصلی این گردهمایی است.

    یادآور می شود؛ این همایش یک روزه، عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها