عصر خودرو

آمادگی تجار ترک برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری ایران

عصر بازار- هیئت تجاری و بازرگانی ترکیه به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا با حضور در استان البرز به همراهی اعضاء هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق البرز و جمعی از فعالان اقتصادی، از صنایع استان البرز دیدار کردند.

آمادگی تجار ترک برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اتاق بازرگانی ایران، این هیات تجاری با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعتی و اقتصادی و بررسی زمینه‌های همکاری به البرز آمدند.

    استان البرز با توجه به ظرفیت‌های خود مورد توجه هیات های تجاری خارجی است و اتاق بازرگانی البرز بستر لازم را برای مشارکت سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است.

    داود چتین، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا ترکیه از آمادگی کامل تجار این کشور برای مشارکت و سرمایه گذاری ددر البرز به ویژه در بخش گردشگری استان خبر داد.

    وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی فرایندهای گردشگری استان را معرفی تا برای مشارکت و سرمایه گذاری تجار ترکیه بستر سازی شود.

    داوود چتین همچنین با اشاره به تجربه ارزشمند و سابقه طولانی صنعت گردشگری در ترکیه به ویژه در انتالیا، اظهار کرد: تجار ترکیه می توانند این تجربیات را در استان البرز که از ویژگی های خاص برخوردار است، به کار گیرند.

    وی خاطرنشان کرد: کشور ترکیه با توجه به رفع تحریم های ایران به عنوان کشور همسایه با قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی مناسب علاقمند به گسترش تعاملات تجاری است.

    چتین ادامه داد:اتاق البرز پل ارتباطی بین صاحبان صنایع داخلی و خارجی است و اکنون فضای مناسبی برای این ارتباط ها در البرز فراهم شده است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه با حضور در ایران دیدگاه ما نسبت به این کشور تغییر کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ علمی و فناوری دارای پیشرفت های خوبی است.

    وی خاطرنشان کرد: با بازدید ازمراکز تولیدی استان البرز شاهد پیشرفت های خوبی دراین عرصه ها بودیم و بازرگانان و تجارکشور آنتالیا آماده همکاری اقتصادی مشترک با فعالان اقتصادی ایران و استان البرزهستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها