عصر خودرو

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت:

بازنگری آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی

عصر بازار- رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از بازنگری در آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی خبر داد

بازنگری آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شاتا، «جمشید گلپور» در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان البرز که در سالن کنفرانس سازمان صمت استان البرز برگزار شد، گفت: جامعه خدوم اصناف، همیشه پیشتاز در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی بوده و وظیفه دولت، ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور است.

    وی ضمن اشاره به شرایط ویژه کرونا که اصناف نیز تحت الشعاع قرار داده است، افزود: با شرایط کنونی جهان و گسترش کسب و کارهای الکترونیکی و نیز اتفاقاتی همچون کرونا، اصناف ما نیز باید گستره فعالیت خود را در عرصه فضای مجازی و شیوه های نوین کسب و کار با جدیت وافری افزایش دهند.

    رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تأکید بر ضرورت توانمندسازی اصناف و شبکه توزیع کالاهای اساسی تصریح کرد: یکسان‌سازی عناوین اتحادیه‌ها و رسته‌های شغلی و قانون مداری دقیق اتاق های اصناف و اتحادیه ها از مواردی است که بدقت توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان رصد می شود.

    «گلپور» ادغام اتحادیه‌های صنفی همگن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: بازنگری در آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ ها و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی در دستور کار است.

    دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در پایان اظهار داشت: توانمندسازی اصناف صادرات گرا و توسعه بازار محصولات صنفی از دیگر مواردی است که باید توسط سازمان های صمت استانی و اتاق های اصناف با جدیت دنبال شود.

    برچسب ها