عصر خودرو

مدیریت منطقه خراسان بانک حکمت ایرانیان با نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار کرد

عصر بازار- مدیریت منطقه خراسان بانک حکمت ایرانیان با نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی ، در راستای ایجاد تعامل و توسعه همکاری مشترک فی مابین ، دیدار و گفتگو کردند .

مدیریت منطقه خراسان بانک حکمت ایرانیان با نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، احمد عباسیان مهر مدیر منطقه خراسان ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به شرح مختصری از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط بانک حکمت ایرانیان پرداخت و از راه اندازی شبکه اجتماعی کسب و کار مجازی در ایران با برند تجاری دیدی بود در سال آینده خبر داد و افزود: بانک حکمت ایرانیان با راه اندازی این شبکه اجتماعی ، تحولی بزرگ را  در این عرصه ایجاد خواهد کرد تا بتواند سهمی در فراهم ساختن زندگی بهتر و آسانتر برای ایرانیان داشته باشد .

    در ادامه این نشست  مهندس شافعی نیز به شرحی از وظایف اتاق بازرگانی از جمله ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن و کشاورزی در اجرای قوانین مربوطه و مقررات جاری مملکتی، ارائه نظر مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشور اعم از بازرگانی، صنعتی و معدنی و مانند آن به قوای سه گانه، همکاری با دستگاه های اجرایی و سایر مراجع ذیربط پرداخت .
    رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در پایان با توجه به تنوع خدمات ارائه شده توسط بانک حکمت ایرانیان افزود : همکاری و تعامل با بانک حکمت ایرانیان بسیار مطلوب و رضایت بخش خواهد بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها