عصر خودرو

رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان:

روادید بین ایران و آذربایجان لغو نمی‌شود

تسهیل صدور روادید در دستور کار است

عصر بازار- رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان درباره احتمال لغو روادید در جریان مذاکرات پیش روی دو کشور، گفت: آذربایجان سیاست لغو روادید ندارد و قرار بر تسهیل صدور روادید بین دو کشور است.

روادید بین ایران و آذربایجان لغو نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محمود واعظی در حاشیه دیدار با وزیر آذربایجانی در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو روادید بین دو کشور و آذربایجان در جریان مذاکرات دو کشور اظهار داشت: دیروز در جریان مذاکره در این باره صحبت کردیم، اما سیاست کشور آذربایجان بر لغو روادید نیست، در عوض سیاست‌هایی مبنی بر تسهیل صدور روادید را در برنامه دارند.

    وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان ادامه داد: در راستای سیاست آذربایجان برای تسهیل روادید، این سیاست برای ما نیز اعمال می‌شود و در این باره قبلاً توافقاتی انجام شده است.

    وی گفت: البته روابط دو کشور همسایه در تمامی ابعاد رو به گسترش است و علاوه‌بر این مردم ایران و آذربایجان علاقه‌مند سفر به کشورهای یکدیگر هستند و موضوعات گردشگری، سلامت و زیارت مورد توجه است.

    واعظی ادامه داد: تلاش دو کشور بر تسهیل صدور روادید تا جای ممکن است.

    بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور آذربایجان این هفته به تهران سفر می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها