عصر خودرو

پس از انتشار موفق اوراق سلف سیمان سپاهان در بورس کالا برگزار می شود؛

سمینار آموزشی آشنایی با تامین مالی صنعت سیمان از طریق بازار سرمایه

عصر بازار- در پی عرضه موفق اوراق سلف سیمان سپاهان در بورس کالا و فروش یک ثانیه ای این اوراق و به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت های سیمانی با امکان تامین مالی از طریق دو بازار اوراق بهادار و بورس کالا، سمینار اموزشی در همین زمینه برگزار می شود.

سمینار آموزشی آشنایی با تامین مالی صنعت سیمان از طریق بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه امین، تامین سرمایه امین با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اقدام به برگزاری سمینار آموزشی با موضوع آشنایی با راهکارهای تامین مالی شرکت های سیمانی از طریق بازار سرمایه می کند.

    سمینار آموزشی آشنایی با راهکارهای تامین مالی از طریق بازار سرمایه ویژه شرکت های سیمانی روز دوشنبه 3 اسفند ماه از ساعت 14 الی 17 با حضور رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران، معاون امور ناشران شرکت بورس، مدیر توسعه ابزارهای مشتقه بورس کالا، مدیر عملیات بازار بورس کالا ، مدیران شرکت تامین سرمایه امین و اعضای انجمن صنفی کافرمایی صنعت سیمان در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود.

    در این سمینار سخنرانان به ارائه جدیدترین مدل های تامین مالی از طریق این دو بازار برای حاضرین خواهند پرداخت که علاقه مندان  برای حضور در این سمینار می توانند با شماره 43692112 تماس بگیرید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها