عصر خودرو

تاثیر قیمت ماکارونی در تعویق عرضه اولیه یک نماد

عصر بازار- در حالی که نماد غزر قرار بود هفته گذشته عرضه اولیه شود، افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در این عرضه اولیه شد زیرا این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید برطرف می‌شد.

تاثیر قیمت ماکارونی در تعویق عرضه اولیه یک نماد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، غزر هفته قبل تا مرز ورود به بازار سرمایه رفت و در آستانه عرضه اولیه قرار داشت، اما این فرایند فعلا متوقف شده و قرار است پس از رفع ابهامات عرضه اولیه غزر انجام شود.

    در این راستا، محسن امینی- مدیرعامل شرکت زرماکارون- در نشست خبری با بیان اینکه همه محصولات هلدینگ زر صادرات محور است، گفت: 10 درصد کل تولیدات هلدینگ به صادرات می‌رسد که البته سیاست ما صادرات به کشورهای دوردست است و صادرات به کشورهای همسایه را فرصت می‌دانیم و نه افتخار.

    وی درباره احتمال افزایش سرمایه در شرکت زر اظهار کرد: این موضوع در مجمع مطرح می‌شود و اگر مورد موافقت قرار گرفت نسبت به افزایش سرمایه اقدام می‌کنیم.

    امینی درمورد تعویق عرضه اولیه غزر در بازار دوم بورس تهران هم گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد زیرا این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید رفع می‌شد و پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به اعلام زمان عرضه اولیه گفت: زمان مجدد عرضه اولیه نماد غزر را بورس باید تعیین کند. با ورود هلدینگ زر به بورس تمام مجموعه‌ها از حالت اداره اشخاص حقیقی در آمده و این موضوعات برطرف می‌شود.

    امینی درباره میزان بازدهی سرمایه در عرضه اولیه توضیح داد: سود هر سهم 300 تومان خواهد بود و پس از عرضه اولیه مجمع تشکیل می‌شود بنابراین سود در عرضه اولیه که چند روز آینده خواهد بود به تمام سهامداران تعلق می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت زرماکارون با تاکید بر اینکه مشکلی در بحث ارزش‌گذاری این مجموعه برای عرضه اولیه وجود ندارد، گفت: اگر این مجموعه یک مجموعه پتروشیمی بود، پذیرش راحت‌تری در بازار سرمایه داشتیم چرا که هنوز شناخت بالایی از این صنعت در بازار سرمایه وجود ندارد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو