عصر خودرو

یک مقام مسئول اعلام کرد:

۲۳ حلقه چاه نفت و گاز حفاری شد

عصر بازار- مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، از حفر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌ نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در تعدادی از میدان‌های نفتی کشور خبر داد.

۲۳ حلقه چاه نفت و گاز حفاری شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، بابک زنگنه از حفر و تکمیل 23 حلقه چاه‌ نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در تعدادی از میدان‌های نفتی کشور خبر داد و گفت:  از این چاه‌ها 12 حلقه توسعه‌ای- توصیفی و 11 حلقه تعمیری- تکمیلی بوده است.

    وی افزود: 19 حلقه از مجموع این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره ایران، دو حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت. 

    زنگنه با این توضیح که در این مدت 59 دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی شرکت در مدار عملیات قرار داشته است، اظهار داشت: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور، در دو ماه نخست امسال 17 هزار و 297 متر بوده است. 

    مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، تعداد دکل‌های خشکی و دریایی ناوگان شرکت را بیش از 70 دستگاه عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون 22 دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال جابه‌جایی است.

    وی افزود: این دکل‌ها قرار است برای حفاری 9 حلقه چاه توسعه‌ای، یک حلقه توصیفی و 12 حلقه تعمیری به‌کارگیری شود.

    برچسب ها