عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه با ارزیابی شرایط بیان کرد:

بازار در حال تجدید قوا

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه، با بیان اینکه در بازار سرمایه در حال یک تجربه بزرگ دسته جمعی هستیم ، پیش بینی کرد بازار همچنان مسیر صعودی را طی خواهد کرد .

بازار در حال تجدید قوا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، محسن عباسی تاکید کرد: قوی تر از قبل معتقدم در مسیر صعودی بزرگی هستیم. فعلا همه، چشم بسته می فروشند و به زودی دوباره همه چشم بسته می خرند. در نهایت انتهای این بازی، یک تجربه بزرگ دسته جمعی برای همه رقم خواهد خورد.

    این مدرس دانشگاه با بیان اینکه بورس فقط بر مبنای عوامل اثرگذار حرکت می کند، محدودیت بازارهای رقیب و سرازیر شدن نقدینگی به بورس ، کاهش نرخ سود سپرده، ورود عده کثیری از مردم با عرضه های اولیه به بورس، افزایش قیمت دلار و قیمت کالاهای اساسی در داخل و خارج، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، از جمله عوامل رشد بورس اند که همچنان پابرجا هستند و باعث رشد بورس خواهند بود.

    عباسی افزود: ما شدیدا علاقه داریم در کوتاه مدت به آخرین اطلاعات در دسترس،  وزن بیشتری بدهیم اما در میان مدت و بلند مدت، شرکت ها صرفا بر اساس پارامترهای واقعی قیمت گذاری می شوند.

    عباسی همچنین با اشاره به موضوع سهام عدالت و تاثیر آن بر کلیت بازار گفت: این موضوع صرفا یک همهمه عمومی است که به زودی با انتشار گزارش های ماهانه و سه ماهه اول سال 99، با اعلام افزایش سرمایه های نمادهای بزرگ و اتمام اصلاح بازار به فراموشی سپرده خواهد شد.

    وی ادامه داد: با اوج گیری قیمت سکه و مسکن  و خودرو ، امکان شیفت پول از بورس به این دو بازار از بین رفت و نقدینگی دوباره بورس را انتخاب خواهد کرد. بازار هم در حال تجدید قوا و کسب نیرو برای شروع موج بعدی صعودی است.

    عباسی توضیح داد: گروه بانک، فلزی و پالایشی به زودی لیدرهای بورس خواهند شد و بقیه بازار هم روند مثبت را پی خواهند گرفت. بنابراین چیزی به اسم بازار تک سهم ها یا سهم های کوچک نخواهیم داشت.

    این کارشناس بازار سرمایه با توصیه به سرمایه گذاران برای صبر بیشتر و نگاه بلندمدت به بازار سرمایه تصریح کرد: در این بازار فقط و فقط باید صبر داشته باشید. از نظر من اصلاح بورس موقت است و به زودی با لیدری سه گروه بانک و فلزی و پالایشی ، کلیت بازار مجددا به روند صعودی قوی باز می گردد.

    برچسب ها