عصر خودرو

ناظر بازار سهام خبر داد:

اعلام آخرین خبرها از بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها

عصر بازار: یک مقام مسئول گفت:‌ نماد معاملاتی گروه بانکداری به محض تکمیل اطلاعات مالی خود در سامان کُدال ظرف امروز یا فردا بازگشایی خواهند شد.

اعلام آخرین خبرها از بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، عیسی حسین‌پناه، مدیر اداره نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نماد معاملاتی آن دسته از بانک‌هایی که به منظور برگزاری مجمع عادی سالیانه سهامداران در هفته گذشته متوقف شده بودند، به محض تکمیل اطلاعات مالی و انتشار تصمیم‌ها و مصوبات مجمع در سامانه کُدال ظرف امروز یا فردا بازگشایی خواهند شد.

    وی افزود: هنوز اطلاعات مالی و شرکتی بانک‌هایی که از مجامع خود بازگشته‌اند، تکمیل نبوده و مدیران سازمان بورس در تلاشند، تا به محض جمع‌بندی این اطلاعات آنها را در سامانه کُدال جهت درسترسی عموم قرار دهند، چنانچه این اطلاعات درکُدال منتشر شود، بازگشایی نمادهای معاملاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت، در غیر این صورت به تدریج  در روزهای آینده نماد معاملاتی متوقف مانده در گروه بانکداری بورس بازگشایی خواهد شد.

    در عین حال رضا غلامعلی پور مدیر اداره نظارت بر ناشران فرابورس با اشاره به بازگشایی نماد معاملاتی بانک حکمت ایرانیان در روز جاری عنوان کرد: در سایر بازارهای فرابورس از حمله بازار پایه توافقی هرآنچه که از نمادهای متوقف باقی مانده، بازگشایی خواهد شد و در سایر بازارها نیز به محض انتشار تصمیمات مجمنع در کُدال بازگشایی نمادهای معاملاتی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

    بر اساس این گزارش، از هفته گذشته بیش از 15 نماد معاملاتی در گروه بانکداری متوقف شده اند که از این تعداد 10 نماد معاملاتی در بورس تهران قرار دارند.

    برچسب ها