عصر خودرو

انتشار عملکرد ۹ ماهه کاشی و سرامیک حافظ

عصر بازار- شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در دوره ۹ ماهه با اختصاص ۱۱ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۱۲۲ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

انتشار عملکرد ۹ ماهه کاشی و سرامیک حافظ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده و با سرمایه 180 میلیارد ریال مبلغ 9 ریال اعلام کرده بود و طی دوره 9 ماهه با اختصاص 11 ریال سود به ازای هر سهم معادل 122 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    عملکرد 9 ماهه امسال در مقایسه با عملکرد 9 ماهه سال مالی قبل شامل کاهش 35 درصدی فروش، کاهش 36 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته، کاهش 30 درصدی سود ناخالص، کاهش 6 درصدی سود عملیاتی و کاهش 90 درصدی سود خالص است.

    لازم به ذکر است این شرکت دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 30 آذر ماه 93 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را اعلام کرد.

    بر این اساس تفاوت، ناشی از درآمد سرمایه گذاری در صورت های مالی و پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد 9 ماهه مبنی بر شناسایی سود و سرمایه گذاری مصوب شده توسط مجمع شرکت ها است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها