عصر خودرو

هیات انرژی کمیسیون اروپا در تهران

عصر بازار- هیات انرژی کمیسیون اروپا جهت انجام مذاکرات کارشناسی با جمهوری اسلامی ایران در تهران بسر می‌برد.

هیات انرژی کمیسیون اروپا در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، ریاست این هیات را گراسمیوس توماس، معاون مدیر کل انرژی کمیسیون اروپا به عهده دارد و چند تن دیگر از مسئولین انرژی آن کمیسیون وی را همراهی می‌کنند.

    این هیات جلساتی را با وزارت نفت ، وزارت نفت نیرو و سازمان انرژی اتمی خواهد داشت و هدف از این جلسات بررسی راه‌های همکاری در بخش انرژی است.

    این بخش یکی از مستعدترین زمینه‌های کاری مشترک بین ایران و اتحادیه اروپا می‌باشد. اتحادیه اروپا علاقه فراوانی به مشارکت در طرح‌های انرژی کشورمان داشته و از توانایی مناسبی برای سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری برخوردار است.

    طرفین امیدوارند بتوانند در زمنیه‌های نفت، گاز ، برق ، انرژی‌های تجدید شونده و افزایش بهره‌وری انرژی راه‌ها و روش‌های همکاری با یکدیگر را تعیین نمایند.

    هیات انرژی کمیسیون اروپا مذاکرات اولیه را با وزارتخانه ها و دستگاه‌های داخلی انجام خواهد داد، مذاکراتی که باید طی مراحل آتی پیگیری و تکمیل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها