عصر خودرو

مذاکرات فرستاده شرکت جنرال الکتریک در تهران

برای گشودن روابط تازه به ایران آمده ایم

عصر بازار : مدیرعامل بخش نفت وگاز شرکت جنرال الکتریک در دیدار با قائم مقام بانک مرکزی گفت: شرکت ما در سال های پیش از تحریم در ایران فعالیت داشته است؛ اکنون نمایندگان ما برای ایجاد روابط و فرصت های تازه همکاری به ایران آمده اند.

برای گشودن روابط تازه به ایران آمده ایم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از روزنامه ایران ، «لورنزو سیمونلی» در دیدار با قائم مقام بانک مرکزی افزود: این شرکت در بسیاری از زمینه های مهم صنعتی مانند نفت، گاز، برق، راه سازی، هواپیمایی و تجهیزات بیمارستانی فعالیت دارد.

    قائم مقام بانک مرکزی نیز در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری های مشترک در صنایع نفت، گاز، معادن و تولید کالاها و خدماتی که مصرف داخلی و امکان صادرات به بازار کشورهای منطقه را دارند، استقبال می کند

    در این دیدار همچنین مدیران بخش ارزی بانک مرکزی نیز توضیحاتی درباره ضوابط سرمایه گذاری خارجی در ایران و نقش نظام بانکی ارائه کردند.
    به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز روزنامه وال استریت ژورنال به سفر این مقام شرکت آمریکایی به ایران اشاره کرد و در این رابطه نوشت: جنرال الکتریک هدف سفر رئیس بخش نفت و گاز این شرکت آمریکایی به ایران را بررسی فرصت های سرمایه گذاری اعلام کرده است.
    به گفته سخنگوی شرکت جنرال الکتریک، «لورنزو سیمونلی» رئیس شرکت «جی ئی اویل اند گس» چند روز پیش به ایران سفر کرد و دوشنبه ٢٦ بهمن به سفر خود پایان داده است.
    شرکت «جی ئی اویل اند گس» که مقر آن در لندن است، یکی از زیرشاخه های شرکت آمریکایی جنرال الکتریک به شمار می آید. شرکت جنرال الکتریک در زمینه تولید تجهیزات حفاری و پالایش نفت فعال است که ساخت پمپ های زیردریایی و خدمات خط لوله را نیز در بر می گیرد.
    پیش از این نیز در دوران تحریم ها، شرکت جنرال الکتریک برای فروش برخی تجهیزات پزشکی به ایران از دولت آمریکا مجوز گرفته بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو